tisdag 6 mars 2012

Bröllopsdag...

5 Mars 2005
Bröllop.Kärlek.Lycka.För evigt.
Igår firade vi 7 årig bröllopsdag.
En av mina lyckligaste dagar.
Dagen jag och min älskade gifte oss.
Vit klännig. Vita rosor. Vit snö.
Stilig man. Gröna ögon. Grön medaljong Jackett.
Inför.Vänner.Familj.Gud.
Sa vi "ja" till varandra.
Melodier av Ulf Lundell och Lisa Ekdahl.
 Spelades av fina vänner.
De bjöd på ett fint gung i kyrkan.
Men även finstämd sång.
Utgångsmarsch. Munspelssolo. "Benen i kors"
Ris som kastades.
Utanför kyrkan väntde vår eskort.
Häst och vagn.
Festen varade natten lång.
Mycket skratt. Familj. Vänner. Mat. Tårta.
Spex.Gospelkör.Sång.Lekar.Ännu mera skratt.
En puss här och där.
Med andra ord.
En fantastisk bröllopsdag.
Dagen jag blev Fru Jonsson.
Dagen jag fick min älskade man.


Bjuder på några suddiga bilder från vår dag.
Sista bilden är från hotellet dagen efter.




1 kommentar: